Peter BakkerVandaag 2e deel afgerond van training door Joske. Was een hele goede ervaring en leerzaam met name door de bevlogenheid, betrokkenheid van de trainster. Zij speelt in op onze eigen situatie en geeft goede feedback waar nodig is. Veel geleerd en opgestoken. Door de manier van training geven blijft het hangen. Zeker een aanrader.Jessica MaherJoske has been fabulous to work with these past few months! She is full of joy, energy, great knowledge and presents well-rounded, informative trainings with warmth and kindness. I am always excited to hear what she will do next and I am very appreciative for all the hard work she puts into her trainingsCVDOLeuke interactieve training over gastvrijheid gehad. Ze is een energieke trainer die mij inspireerde met haar goede tips en praktijkvoorbeelden. Zeker een aanrader.Joyce de reusOp de opening van Joost-IT heeft Joske een gastsessie over Hostmanship gegeven. De samenwerking verliep soepel en Joske dacht met ons mee over het invullen van de sessie. Veel interactie en geeft herkenbare voorbeelden.Damian LeegwaterSuper leerzame trainingen gehad van Joske die ik op mij daily werkzaamheden kan gebruiken. De manier hoe de trainingen worden uitgevoerd zijn leerzaam, grappig en pakkend waardoor het de gehele dag interessant is en ook alles blijft hangen. Oprechte interesse in de deelnemers waardoor een training voor een groep alsnog voelt alsof het op maat is gemaakt per persoon.Joyce Paanakker10 intensieve 1 op 1 coaching-dagen doorgebracht met Joske van Passion4Guests. Ontzettend veel geleerd! Samen met trainer/acteur Danique Thuis veel mogen oefenen met sollicitatie-- en functionering-gesprekken. Wat haal je toch meer uit deze gesprekken met open vragen! En niet te vergeten ook de grappige quizvragen, gastvrijheidsvragen en kletspotvragen. Bij uitstek de manier om je collega's beter te leren kennen, om gastvrijheid te 'trainen' en ook om de "fun" er in te houden. 1000x dank voor alles!Stephen LeyAls IT bedrijf wat actief is binnen Service Management is hostmanship een belangrijk onderdeel van ons dagelijkse werk. Joske heeft een leuke interactieve sessie gegeven aan onze klanten. Wat is Hostmanship? Wat kan je er zelf mee doen? Zeer geslaagde sessie.Mariette BonvanieIn onze zoektocht naar een training/workshop voor het ondersteuningsteam van Curess kwamen wij terecht bij Passion4Guest. Joske Kuut heeft ons in 2 uur interactief meegenomen in Interne Gastvrijheid. Er was geen tijd voor een uitgebreide voorstelronde maar Joske had direct het vertrouwen van de groep. Deze training gaf ons voornamelijk de bevestiging dat wij een open en prettig samenwerkend team hebben. Graag geven wij hier een vervolg aan met een training/workshop Externe Gastvrijheid.Kim De VriesDe trainingen hotel Duits waren volledig op maat gemaakt voor ons bedrijf, waardoor onze collega's precies de juiste zinnen voor een check-in, check-out en reservering hebben geoefend. We zien nu dat collega's beter Duits kunnen en durven spreken.Live SportEventsLeuke en interactieve sessie van Joske gisteren mogen hebben. Joske zorgt dat mensen in beweging komen. Wil je op gebied van gastvrijheid een training of workshop is Joske een aanrader.