Over mij

Hoi! Ik ben Joske. Bekijk mijn video en zie wat mij kenmerkt als trainer

Wie ben ik?

Van de lokale bar en reserveringsmedewerker bij KLM tot het luxere segment in de hotellerie; mijn hospitality rugzak zit vol met ervaring. In mijn tijd in het onderwijs heb ik deze kennis mogen delen met mbo-studenten aan de middelbare Hotelschool. Hier ook veel coachervaring op gedaan door te werken met Kunskapsskolan en GROW-model. Na het trainen van o.a. Management Teams bij Albron Center Parcs kreeg ik de smaak te pakken en nu werk ik als zzp’er.

In 2021 startte ik Passion4Guests en sindsien heb ik al veel klanten mogen helpen. Ik heb al training en/of coaching mogen geven aan o.a. de Löhr Horeca groep, Hotel Nieuwleven Texel, een supermarktketen, Hotel Casa Amsterdam, Holiday Inn, De Baak Seaside, Hotel Steigenberger,  en meer. Verder werk ik samen met een aantal trainingsbureaus: Horeca Stichting Nederland, Cenergy Consultancy en Endurance. Ook ben ik partner van House of Hospitality. 

Haal je mij binnen, dan haal je iemand binnen met 7 jaar ervaring in het meest chique hotel van Amsterdam. Door mijn hbo-diploma lesbevoegdheid heb ik kennis over didactiek en groepsdynamiek en weet ik hoe je een training moet ontwikkelen/opbouwen. Voeg daar mijn ervaring als internationaal basketbalscheidsrechter toe en je ziet dat ik sterk in mijn schoenen sta. Ik weet hoe ik om moet gaan met druk en haantjesgedrag. Ook weet ik hoe ik teams bij elkaar kan houden en met elkaar kan verbinden. Oh en we kunnen natuurlijk ook altijd een balletje gooien. Basketbal dan he…Maar wees erop voorbereid dat ik je inmaak 😉 

Oh ja, misschien vind je dit ook nog leuk om te weten: Ik ben geboren in 1982 te Enschede en nu woonachtig in Friesland, Wolvega. 

Waarom kiezen voor Passion4Guests?

Er bestaan al veel Hospitality trainers; kleine eenmanszaken tot grote trainingsbureaus met communities. Allemaal hebben we hetzelfde doel: de wereld gastvrijer maken. Omdat ik alleen werk, kan ik echt de tijd nemen voor jou. Elke training wordt op maat gemaakt en ik neem de tijd om met jou samen het traject te evalueren. Het persoonlijk maken is belangrijk in de omgang met gasten en dus ook in de omgang met jou. Practice what you preach.

Op een rijtje

Waarom voor mij kiezen?

Hospitality ervaring: van lokaal eetcafe en reserveringsmedewerker bij KLM tot aan het luxere segment in de hotellerie

Kennis van didactiek en omgaan met groepsdynamiek (gediplomeerd docent)

Veel ervaring met coachingsmethodes zoals Kunskapsskolan en GROW-model

De trainingen kunnen in het Engels, Frans of Duits worden gegeven

Heb een acteur tot mijn beschikking (handig voor oefeningen)

Ik ben energiek!
Ik ben een echte verbinder
Ik heb humor (al zeg ik het zelf ;-)) en houd het daardoor luchtig en laagdrempelig
Ik zie mezelf als een authentieke, moderne trainer en hoor dit ook vaak terug

Neem ook eens een kijkje in mijn Passion Academy

Waar is mijn passie voor gastvrijheid ontstaan?

Klik op de foto, bekijk het filmpje en ontdek waar in Nederland mijn passie voor gastvrijheid is ontstaan. 

Nieuwsgierig naar mijn aanbod?

Yes, laat maar zien!

Nieuwe samenwerking

Sind kort werk ik samen met Charlotte van Cenergy Consultancy. Haar kernwaarden zijn: Energiek, Persoonlijk en Samen. Charlotte ademt hospitality en richt zicht op leiderschap. “Mijn missie is mensen en organisaties ontwikkelen vanuit hospitality perspectief en zo de wereld gastvrijer maken.
Daar geloof ik in!”
https://www.cenergyconsultancy.nl

Charlotte van Ommeren- Van Gulik

Expert in Hospitality

Ook werk ik samen met de volgende trainingsbureaus en/of partners

Leermeester cursus
Praktisch leidinggeven

Leermeester Praktijkbegeleider, Hospitality training, Klachtafhandeling

House of Hospitality – Gastvrijheid – Beginnend leidinggeven