Vraag je je wel eens af wat gasten ervaren tijdens hun verblijf of bezoek?
Om een goed beeld te krijgen van wat de gast ervaart in uw hotel of restaurant is het verstandig om een Mystery Guest op bezoek te laten komen.
Werkwijze
Ik bezoek geheel anoniem uw bedrijf (zorg, retail, horeca, etc). Ik observeer o.a. de gastvrijheid, de hygiëne, de snelheid en ik ervaar het gevoel wat mij gegeven wordt. Aan de hand van een checklist vul ik achteraf een uitgebreide rapportage in. Deze neem ik met je door tijdens een strategiegesprek.
Wat levert dit bezoek op?
Nieuwe inzichten van een neutraal iemand (ik), met kennis van zaken. Concrete actiepunten om aan te werken. Ook deel ik tips met jou. Soms zit de winst in hele kleine aanpassingen. Vervolgens gaan we samen bepalen wat er nodig is om uw medewerkers naar een hoger niveau te tillen. Aan dit gesprek zitten geen voorwaarden vast.
Kosten
Een eenmalig Mystery Guest bezoek is al te boeken vanaf € 300,- (excl. btw en reiskosten)