Portfolio

Jorn Metternich- Frontoffice manager Monet Garden

“Passion4Guests heeft met veel passie en ontzettend veel enthousiasme ons Front Office team getraind in het proactief inspelen op wensen van gasten, het actief benaderen van gasten, het opvolgen van klachten en nog veel meer. Hierdoor is de kennis, vaardigheden en inzicht van elke medewerker vergroot.”

Deniz Mermer-Koc- Hotelmanager Zaan hotel

“Voor het nieuw te openen Zaan Hotel hebben wij voor medewerkers van verschillende afdelingen een training over gastvrijheid op locatie gekregen. Het was een leerzame training, waarvan de inhoud zeer breed was en erg geschikt voor de hotellerie. Alle collega’s hebben de training van Passion4Guests als prettig ervaren en kunnen geleerde direct toepassen op de vloer. De “rollenspellen” op maat zijn inhoudelijk ook erg goed en iedereen heeft veel tips gekregen om de gastvrijheid naar een hoger niveau te brengen. Als trainer is duidelijk aan jullie te zien dat jullie dit met passie en enthousiasme op ons wilden overbrengen. Wij raden jullie trainingen zeker aan voor de hospitality branche.”

Linde Regoort- Supervisor Ambassade Hotel

“Passion4Guests weet wat de gast verwacht en weet hierop in te spelen. Oog voor hospitality. Humor en inlevingsvermorgen”

Manon Klaren- Marketing Manager Löhr Horeca

“Ik vond de laagdrempeligheid in de training prettig en hoe veel nuttige informatie op een hapklare manier werd gebracht. Joske is rustig, verplaatst zich goed in de ander en speelt daar goed op in. Ze leerde ons als team nieuwe inzichten en manieren om met elkaar te communiceren.”

Sofie Bent – Hotelmanager Beachhouse Hotel Zandvoort

“Joske heeft meegelopen bij in het Beachhouse Hotel in Zandvoort om ons ‘on the job’ te coachen in Hospitality met als doel het verbeteren van de gastvrijheid.
Joske heeft een natuurlijk enthousiasme over zich en daardoor komen haar tips goed aan bij het team.
Ze is gedreven en heeft een passie voor hospitality en zoekt die ook bij het team dat ze traint. Door haar ervaring in het luxe segment, heeft ze goed gesignaleerd wat er nog beter kan en ze heeft ons voorzien van handige tips die wij makkelijk kunnen implementeren.
Het zijn echt de ‘puntjes op de i’ die Joske erop heeft gezet. De vraag die ze ons voor hield: Hoe zorg je ervoor dat iedere gast weggaat met een ‘wow’ gevoel en dat ze je die 10 geven, omdat iedereen een perfecte service heeft geleverd aan de gast”

Gijs Goijaerts- Hotelmanager

Voor Hotel & Chateau Marquette heeft Joske de teamfocus dag gegeven. Vanaf het moment van voorbereiding(telefonisch en per e-mail) is Joske zeer correct en fijn in de afstemming. Ook weet Joske de opdrachtgever(mijzelf) op scherp te zetten door goede vragen te stellen over eigen functioneren(coachend). De teamfocus op de dag zelf verliep georganiseerd. Joske kan goed inspelen op de verschillende deelnemers. Ondanks dat de meeste deelnemers niet veel zitten, wist Joske iedereen continue uit te dagen.
Door haar ervaring in de hotellerie weet Joske veel van hospitality en heeft Joske veel handige tips. Joske weet zelfs in haar eigen training de gastvrijheid hoog te houden, je merkt dat Joske binnen de hotellerie in het luxe segment ervaring heeft. Dit zorgt ervoor dat Joske tot het laatste moment een geweldige ervaring kan meegeven.

Gina Staijen – Rayon Manager

Wij hebben tijdens onze Balanz Cafe dag Joske uitgenodigd om een sessie te houden over gastvrij zijn. Het waren 3 gelijke sessies van elk 1 uur. Natuurlijk kan Joske wel een hele dag vullen over gastvrij zijn! Maar zelfs in de beperkte tijd die ze had heeft ze er een leerzame interactieve sessie van gemaakt die de collega’s meer bewust hebben gemaakt van Gastvrij gedrag richting collega’s en de gast/klant.
Bedankt nogmaals hiervoor Joske.

Silvia Streep 

Joske heeft bij ons; AgruniekRijnvallei, een op maat gemaakte training gegeven en heeft het fantastich gedaan. Joske is energiek, zeer kundig, heeft oog voor detail en ze is een goede inspiratiebron. Wij wilden op onze administratieve afdeling meer gastvrijheid kunnen bieden aan de telefoon. Met praktische tips kunnen wij hier nu zelf verder mee aan de slag. Zeker een aanrader om een (of meerdere) training(en) bij te volgen.

Team Nieuwleven Texel

Joske heeft mensenkennis. Dat is het eerste wat je opvalt zo gauw ze gaat spreken tegenover een gezelschap. Zij leest bedrijven niet de les over hoe alles anders zou moeten maar wel om misschien andere inzichten te krijgen of ideeën. Ze neemt je mee in haar persoonlijke ervaringen, die zo levendig worden verteld dat het haast lijkt alsof je erbij was. De trainingen zijn niet saai omdat Joske feilloos aanvoelt hoe een groep reageert en wat ze nodig hebben.