Portfolio

Jorn Metternich- Frontoffice manager Monet Garden

“Passion4Guests heeft met veel passie en ontzettend veel enthousiasme ons Front Office team getraind in het proactief inspelen op wensen van gasten, het actief benaderen van gasten, het opvolgen van klachten en nog veel meer. Hierdoor is de kennis, vaardigheden en inzicht van elke medewerker vergroot.”

Deniz Mermer-Koc- Hotelmanager Zaan hotel

“Voor het nieuw te openen Zaan Hotel hebben wij voor medewerkers van verschillende afdelingen een training over gastvrijheid op locatie gekregen. Het was een leerzame training, waarvan de inhoud zeer breed was en erg geschikt voor de hotellerie. Alle collega’s hebben de training van Passion4Guests als prettig ervaren en kunnen geleerde direct toepassen op de vloer. De “rollenspellen” op maat zijn inhoudelijk ook erg goed en iedereen heeft veel tips gekregen om de gastvrijheid naar een hoger niveau te brengen. Als trainer is duidelijk aan jullie te zien dat jullie dit met passie en enthousiasme op ons wilden overbrengen. Wij raden jullie trainingen zeker aan voor de hospitality branche.”

Manon Klaren- Marketing Manager Löhr Horeca

“Ik vond de laagdrempeligheid in de training prettig en hoe veel nuttige informatie op een hapklare manier werd gebracht. Joske is rustig, verplaatst zich goed in de ander en speelt daar goed op in. Ze leerde ons als team nieuwe inzichten en manieren om met elkaar te communiceren.”


Klik op het logo voor video review

Sofie Bent – Hotelmanager Beachhouse Hotel Zandvoort

“Joske heeft meegelopen bij in het Beachhouse Hotel in Zandvoort om ons ‘on the job’ te coachen in Hospitality met als doel het verbeteren van de gastvrijheid.
Joske heeft een natuurlijk enthousiasme over zich en daardoor komen haar tips goed aan bij het team.
Ze is gedreven en heeft een passie voor hospitality en zoekt die ook bij het team dat ze traint. Door haar ervaring in het luxe segment, heeft ze goed gesignaleerd wat er nog beter kan en ze heeft ons voorzien van handige tips die wij makkelijk kunnen implementeren.
Het zijn echt de ‘puntjes op de i’ die Joske erop heeft gezet. De vraag die ze ons voor hield: Hoe zorg je ervoor dat iedere gast weggaat met een ‘wow’ gevoel en dat ze je die 10 geven, omdat iedereen een perfecte service heeft geleverd aan de gast”

Gijs Goijaerts- Hotelmanager

Voor Hotel & Chateau Marquette heeft Joske de teamfocus dag gegeven. Vanaf het moment van voorbereiding(telefonisch en per e-mail) is Joske zeer correct en fijn in de afstemming. Ook weet Joske de opdrachtgever(mijzelf) op scherp te zetten door goede vragen te stellen over eigen functioneren(coachend). De teamfocus op de dag zelf verliep georganiseerd. Joske kan goed inspelen op de verschillende deelnemers. Ondanks dat de meeste deelnemers niet veel zitten, wist Joske iedereen continue uit te dagen.
Door haar ervaring in de hotellerie weet Joske veel van hospitality en heeft Joske veel handige tips. Joske weet zelfs in haar eigen training de gastvrijheid hoog te houden, je merkt dat Joske binnen de hotellerie in het luxe segment ervaring heeft. Dit zorgt ervoor dat Joske tot het laatste moment een geweldige ervaring kan meegeven.

Gina Staijen – Rayon Manager

Wij hebben tijdens onze Balanz Cafe dag Joske uitgenodigd om een sessie te houden over gastvrij zijn. Het waren 3 gelijke sessies van elk 1 uur. Natuurlijk kan Joske wel een hele dag vullen over gastvrij zijn! Maar zelfs in de beperkte tijd die ze had heeft ze er een leerzame interactieve sessie van gemaakt die de collega’s meer bewust hebben gemaakt van Gastvrij gedrag richting collega’s en de gast/klant.
Bedankt nogmaals hiervoor Joske.

Silvia Streep 

Joske heeft bij ons; AgruniekRijnvallei, een op maat gemaakte training gegeven en heeft het fantastich gedaan. Joske is energiek, zeer kundig, heeft oog voor detail en ze is een goede inspiratiebron. Wij wilden op onze administratieve afdeling meer gastvrijheid kunnen bieden aan de telefoon. Met praktische tips kunnen wij hier nu zelf verder mee aan de slag. Zeker een aanrader om een (of meerdere) training(en) bij te volgen.

Team Nieuwleven Texel

Joske heeft mensenkennis. Dat is het eerste wat je opvalt zo gauw ze gaat spreken tegenover een gezelschap. Zij leest bedrijven niet de les over hoe alles anders zou moeten maar wel om misschien andere inzichten te krijgen of ideeën. Ze neemt je mee in haar persoonlijke ervaringen, die zo levendig worden verteld dat het haast lijkt alsof je erbij was. De trainingen zijn niet saai omdat Joske feilloos aanvoelt hoe een groep reageert en wat ze nodig hebben.

Peter Huijsen-Hoofd Voeding

“𝘑𝘰𝘴𝘬𝘦 𝘪𝘴 𝘦𝘦𝘯 𝘨𝘦𝘱𝘢𝘴𝘴𝘪𝘰𝘯𝘦𝘦𝘳𝘥𝘦 𝘵𝘳𝘢𝘪𝘯𝘴𝘵𝘦𝘳. 𝘏𝘦𝘦𝘭 𝘱𝘳𝘦𝘵𝘵𝘪𝘨 𝘪𝘯 𝘥𝘦 𝘰𝘮𝘨𝘢𝘯𝘨 𝘦𝘳𝘨 𝘧𝘭𝘦𝘹𝘪𝘣𝘦𝘭. 𝘐𝘴 𝘦𝘳𝘨 𝘣𝘦𝘵𝘳𝘰𝘬𝘬𝘦𝘯 𝘭𝘦𝘦𝘧𝘵 𝘻𝘪𝘤𝘩 𝘨𝘰𝘦𝘥 𝘪𝘯 𝘩𝘰𝘦 𝘥𝘦 𝘰𝘳𝘨𝘢𝘯𝘪𝘴𝘢𝘵𝘪𝘦 𝘸𝘦𝘳𝘬𝘵. 𝘖𝘯𝘻𝘦 𝘮𝘦𝘥𝘦𝘸𝘦𝘳𝘬𝘦𝘳𝘴 𝘥𝘪𝘦 𝘻𝘦 𝘩𝘦𝘦𝘧𝘵 𝘨𝘦𝘵𝘳𝘢𝘪𝘯𝘥 (32) 𝘩𝘦𝘣𝘣𝘦𝘯 𝘑𝘰𝘴𝘬𝘦 𝘢𝘭𝘴 𝘻𝘦𝘦𝘳 𝘱𝘳𝘦𝘵𝘵𝘪𝘨 𝘦𝘯 𝘥𝘦𝘴𝘬𝘶𝘯𝘥𝘪𝘨 𝘦𝘳𝘷𝘢𝘳𝘦𝘯. “

Klik op het logo voor video review

Marian van Olphen- Zandvoort Marketing

Passion4Guests heeft de workshop gastvrijheid, welke is georganiseerd door Zandvoort Marketing, begeleid voor diverse ondernemers uit Zandvoort.

𝙒𝙖𝙖𝙧𝙤𝙢 𝙝𝙚𝙗𝙗𝙚𝙣 𝙬𝙚 𝙫𝙤𝙤𝙧 𝙅𝙤𝙨𝙠𝙚 𝙜𝙚𝙠𝙤𝙯𝙚𝙣?
Zij heeft eerder een workshop gegeven bij Beachhouse Hotel in Zandvoort. Zij waren hier zeer enthousiast over en beveelden Passion4Guests van harte aan. De keuze voor de trainer was hierdoor snel gemaakt!

𝘿𝙚 𝙨𝙖𝙢𝙚𝙣𝙬𝙚𝙧𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙢𝙚𝙩 𝙅𝙤𝙨𝙠𝙚
De samenwerking was erg prettig van afstemming tot uitvoering. Tijdens de workshop maakte zij met iedere deelnemer contact en hierdoor ontstond er snel verbinding in de groep. Je merkt direct dat Joske achtergrond in coaching heeft.

𝘿𝙚 𝙗𝙚𝙡𝙚𝙫𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙞𝙟𝙙𝙚𝙣𝙨 𝙙𝙚 𝙬𝙤𝙧𝙠𝙨𝙝𝙤𝙥
Inhoudelijk heeft zij veel voorbeelden uit de praktijk gegeven en de connectie gemaakt met de verschillende ondernemingen die aanwezig waren. Hierdoor liepen de deelnemers met een rugzak vol inspiratie naar buiten en hiermee is ons doel behaald: Zandvoort nóg gastvriendelijker maken!

Miriam Geerlings – Koninklijke Horeca Nederland

Joske is een ervaren en bevlogen hospitality expert. Ze weet op een humorvolle en nuchtere manier de boodschap over te brengen en zorgt ervoor dat de deelnemers actief mee doen en aangehaakt zijn en blijven. Ook zorgt ze na afloop dat er een goede follow-up is, een teken dat ze echt begaan is met de mensen die ze traint en zich professioneel opstelt.