Waarom Passion4Guests?

Persoonlijk en op maat

Er bestaan al veel Hospitality trainers; kleine eenmanszaken tot grote trainingsbureaus met communities. Allemaal hebben we hetzelfde doel: de wereld gastvrijer maken. Omdat ik alleen werk, kan ik echt de tijd nemen voor u. Elke training wordt op maat gemaakt en ik neem de tijd om met u samen het traject te evalueren. Het persoonlijk maken is belangrijk in de omgang met gasten en dus ook in de omgang met u. Practice what you preach.

Lees meer over mij

Op een rijtje

Waarom voor mij kiezen?

  • Hospitality ervaring: van lokaal eetcafe en reserveringsmedewerker bij KLM tot aan het luxere segment in de hotellerie
  • Kennis van didactiek en omgaan met groepsdynamiek (gediplomeerd docent)
  • Veel ervaring met coachingsmethodes zoals Kunskapsskolan en GROW
  • De trainingen kunnen in het Engels, Frans of Duits worden gegeven
  • Heb een acteur tot mijn beschikking (handig voor oefeningen)
  • Ik ben energiek!
  • Ik ben een echte verbinder
  • Ik heb humor (al zeg ik het zelf)
In mijn reviews en portfolio kunt u lezen hoe eerdere deelnemers van trainingen over mij denken. Wanneer gaan we een kop koffie drinken?
Missie

“Training makes the difference”.  

Mijn missie is om de horeca in Nederland nóg gastvrijer te maken. Training maakt daarbij het verschil.
Visie

Passion4Guests gelooft in interactieve, praktijkgerichte training en coaching voor horeca medewerkers in het binnen- en buitenland, waardoor zij groeien in het creëren van beleving en het overtreffen van verwachtingen van hun gasten. Hierdoor zal de gastvrijheid naar een hoger niveau worden gebracht.